Eindelijk is het dan zover!!! - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Jeffrey & Jorgen - WaarBenJij.nu Eindelijk is het dan zover!!! - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Jeffrey & Jorgen - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het dan zover!!!

Door: Jeffrey & Jorgen

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey & Jorgen

14 April 2008 | Nederland, Geesteren

Eindelijk is het dan zover!!! Vrijdag vetrekken we naar Canada!!!

Na heel wat papierwerk te hebben ingevuld en een heleboel te hebben geregeld is het dan eindelijk zover.
Op woensdag 9 april kregen we dan eindelijk onze werkvergunning binnen en de dag erna zijn we dan ook meteen naar het reisbureau geweest om te boeken.
Vrijdag 18 april 09.55 uur vertrekken we vanaf Schiphol richting Frankfurt waar we om 11.05 aankomen. Hier moeten we een overstap maken, rond 14.15 gaat de reis verder richting de plaats van bestemming, Calgary! We komen daar om 16.20 aan en worden opgehaald door Ronald.
Ronald is de baas van het Hoveniers-bedrijf waar we gaan stage lopen. De site van dit bedrijf is:

www.europeangardendesign.ca

We hopen dat we het volgende bericht vanuit Calgary kunnen plaatsen!
En de foto’s mogen natuurlijk ook niet ontbreken!

• 14 April 2008 - 19:58

Rob:

Mooi kearls daj de papierwinkel voor elkaar hebt kregen. zit wij allemoal mooi aan deze kaant van de werld.

• 15 April 2008 - 18:48

hou je taai...

• 17 April 2008 - 20:45

Bloks:

Mooi werk jongs!
    Daj d´r nog vul wil heb doar!!;)

• 19 April 2008 - 13:09

Thomas:

Nou, beetje mooi terecht daar?
    Of niet over gekomen?:P
    veel plezier hé!

• 20 April 2008 - 16:13

Remco:

wat zoepm in weerselo ey! niet normaal :D wat die weiss allemaal wel niet mist. haha